Online marketing

Vaše webové stránky jsou krásné, Vaše produkty úžasné a Vaši práci děláte poctivě a svědomitě. Ale co je Vám to platné, když o tom nikdo neví. Ve Vašem okolí Vám možná funguje systém „Jedna bába povídala…“ – na internetu je tou klevetivou bábou vyhledávač. A pokud o Vás a Vaší činnosti zrovna tahle „bába“ neví, nedozví se to ani Váš zákazník, ba dokonce ani její „dědek“.

Nejlépe na to jít Hlavou

Analýza webu

Analýza webu

Představte si, že jdete do supermarketu, ale nenajdete stanoviště nákupních košíků. V takovém případě toho asi moc nenakoupíte. A pokud něco přece ano, určitě ne vše, co jste chtěli. S webovou stránkou je to stejné. Když už zákazníka nalákáte k tomu, aby ji navštívil, je třeba se postarat o to, aby na Vašem webu našel to, co potřebuje a uměl se po něm pohybovat. Jednoduše řečeno aby Váš web měl schopnost prodat Váš produkt nebo službu. Teprve ve chvíli nákupu či objednávky se z pouhého návštěvníka stane Vaším zákazníkem. Tuhle magickou transformaci ale umí jen web, který je intuitivní a poskytne návštěvníkovi přehledně vše, po čem touží.

IkonaSEOOnlineMarketing

SEO

Člověka, který nikdy nic nevyhledával na internetu, byste dnes hledali velmi těžko. A teď ruku na srdce – kdo z Vás se při vyhledávání dostane za třetí stránku zobrazených možností? No dobrá, pokud zrovna Vy máte rád svůj starý notebook, jehož monitor má nízké rozlišení, a tak zobrazí na jedné stránce méně výsledků, pro Vás tedy budeme počítat i s možností podívat se za čtvrtou stránku. Nikdo další? Abychom si to tedy vyjasnili. Odkazy umístěné nahoře a po pravé straně jsou placené, no a všechny zbývající mají prostě kvalitní SEO. Chcete ho také?

IkonaMicrositesOnlineMarketing

Microsites

Microsites nebo také minisites jsou malé webové projekty, které mají především podpůrnou úlohu a mohou být i dočasné. Jejich úkolem je rychle, levně a jednoduše zvýšit povědomí o konkrétní službě, produktu nebo akci, a zároveň podpořit Vaši hlavní webovou stránku. Kvalitní microsite Vám přesně tohle může zajistit dříve, než konkurence stačí kvůli podobnému produktu předělat polovinu webu.
V jednoduchosti je síla.

E-mail marketing

Email marketing

Vaše péče o zákazníky je stejně důležitá jako udržování dobrých vztahů v rodině.
Každý klient je rád, když o něj jevíte zájem, čas od času se ozvete a řeknete si, co je nového. K udržování dobrých vztahů s Vašimi zákazníky skvěle poslouží newsletter. Ten Vám umožní nejen sdělit, jaké novinky můžete nabídnout a co zajímavého připravujete, ale vyhodnocením kampaně získáte možnost přímé a efektivní zpětné vazby. Email marketing Vám pomůže komunikovat nejen s Vašimi stávajícími zákazníky, ale i s těmi, kteří o Vás coby budoucím prodejci či poskytovateli služby teprve uvažují.